Membebel Time!
Alhamdulillah... :)
Saya ASya: Smile

Wednesday 26 August 2015

Smile

Assalamualaikum w.b.t


Hello guys..So, how are you? Hopefully you are in a good condition and happy with what you do before, right now or later on.  If you are not in a happy mood, try to think positive and loosen a little bit your tight face with a big smile on your lips, eyes, nose...hahaha..because

Smile. You have every right. Do not need any permissions or paid to smile. :D
Trust me. Smile will make you better, maybe not much, but at least you got some peace and ease in your heart. Your heart would not fill hurt or too burden just because some of problems. In the end, the problems would be resolve but, whether it has a good solutions or bad solutions. Just try to accept it and have faith on it. *alamak..hari ini kita berspeaking pula..hahaha*

Sebenarnya, hari ini saya gembira sangat. Kenapa? Kenapa? Kenapa???
*hahaha..teroveracting pula kita* sebabnya saya berjaya pecah rekod untuk post enry pada bulan ini lebih dari dua post...wuhuuuu..hahaha..
"hek eleh dia ini..ingatkan apa tadi?"
"lah yeke..tahniah, tahniah"
"wah..baguslah, habis tu sebelum ini berapa post sebulan ini?"

Alright, kalau sebelum ini, saya hanya mampu post 2 or less entry in a month. But this months, I  got to posts my entry more than 2.. and for me, myself, it is an achievement sebabnya saya ini jenis malas membuka laptop, nak menunggu dia buka, klik sana, klik sini..haishh,malasnya..
"ish..apalah dia ini. itu pun malas."
Saya punya sukalah. Tapi tahun ini, azam saya*cewah, dah tengah tahun baru nak berazama bagai* nak terus aktif dalam dunia berblogging. Bukannya nak populariti, bukan nak duit,..hahaha..tapi nak kan satu kepuasan dalam hati saya yang saya tak mampu nak cerita mulut ke mulut kepada orang lain kerana segala-galanya saya suka bercerita dalam bentuk penulisan. Macam cerpen @ novel pula..hahaha..tapi itulah, itu saya. Saya pun tak tahu berapa banyak buku entah yang saya telah gunakan untuk luahkan segala isi hati saya dan mencoretkan perasaan pada hari tersebut dan segalanya saya coret dalam buku, dan orang selalu nampak buku itu just buku belajar biasa je..hahaha..tapi dalam itu, pergh bermacam-macam cerita, perasaan yang tersimpan dalam buku itu..
Almaklumlah..sebelum ini, kita mana ada laptop sendirian berhad, semuanya pinjam orang. Jadi, tak dapatlah nak merasa menaip sangat, Sebab itulah post saya yang sebelum-sebelum ini, sikit je..huhuhu..sedih kan hidup saya..okokok..Tak mau sedih-sedih sebab kita ini nak senyum dan tenang je sepanjang hari ini. Kalau nak menangis pun, menangis dalam kedaan senyum.
"erk..ada ke macam itu?"
"boleh pula?/ tak pernah dibuat orang..hahaha"
hahaha..cuba guys semua buat dulu..kalau dah buat menangis dalam senyum, apa perasaan sebab saya pun tak pernah buat. Bagi cadangan je bolehlah. Kalau dalam tv nampaklah selalu, tapi kalau real tak tahulah. huhuhu..

okayy..guys,entrykita stop di sini dulu. Satgi ada cerita @gossip menarik, ceq habaq mai na..Kalau hangpa semua ada cerita atau gossip menarik juga, jangan lupa komen atau tinggalkan pesanan di bog ceq..jangan segan dengan ceq,..ceq ini baik dan tenang je..*alamak.terpuji diri sendiri pula* Okaylah budak..bye..Wasalam. :D

Senyum itu sedekah yang mudah diperoleh pahalanya tetapi ramai yang melupakannya.
*Big smile on your face Dearssss*

3 comments:

beat said...

tahniah2 hehe

syikin hashim said...

senyum seindah suria walaupun di dalam menangis

ANDA MENGANDUNG? : MENGANDUNG DENGAN GEMBIRA

Unknown said...

terima kasih..terima kasih..wah, ada juga yang sudi komen..hehehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...