Membebel Time!
Alhamdulillah... :)
Saya ASya: Kem J.O.M

Sunday 22 July 2012

Kem J.O.M

Assalamualaikum and hello readers...
on 13 and 14 July,
aku telah menghadiri satu kem motivasi yg bertajuk
Kem J.O.M(JalanOrang Mukmin)
kem tu sangat bestnya untuk pengetahuan kamu semua...
first aku tak tahu pun itu sebenarnya kem....
first just announcement halaqah..
so,kami peljar form 4 and for 2 just pkai telekung je arh g surau...
sbabnya kitaorg mmang pkai telekung je klau nk gi surau...
tak tahu pula yg halaqah tu sebenarnya kem...
penegelola tu pun t'kjut arh ngok kita org just pkai teleung...
kita org pun terkejut gak tpi nseb bek xtiviti time hari tu x mmerlukan kmi mlakukn aktiviti b'jlan..
kem just dijalankan di sek. aku jerk...
fasi nye ex-student sek. aq yg skunk lpas matrik and nk masuk u...
so,kiraya kakak senior aku lahkn...
yg pentng kem tu best giler...
banyak aktiviti kita orng buat time kem tu...
banyak pengalaman ada...
ertkan silaturrahim ngan kngkawan yg slama nie korang just busy ngan hal2 masing2...

 p/s..klo ada kem2 apa2 yg dianjurkn sek2 or mna2 bdan2,i advice you to go for it....cuz it is very fun and attractive....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...