Membebel Time!
Alhamdulillah... :)
Saya ASya: Cuti-cuti

Saturday 26 May 2012

Cuti-cuti


nampaknya cuti skolah 2 minngu dah bermula...
dh lma rsanya tak meng'update' blog ksayangan nie...
rindu giler nak meng'update'nya...
byak giler story n perkongsian ilmu nak dicerita n dikongsi dgan blog ksayangan nie...
yang penting best giler arh....
hehehe...
cuti 2 minggu nie pergi mane erk...
hmm..
maybe,stay umah jerk kot..
sbab mak bapa saya busy ngan kerja....
sedihnya :'( ....
bestnya bila dengar cite org len dpt g jjlan n gi blik kg...
saya dh x de kg,dtuk ngan neneknya dh pergi selama-lamanya...

apa perlu saya buat time cuti???
1)buka FB
2)update n kemaskini blog.
3)buka twitter
4)buat KRT(kerja rumah terancang)@ kerja sekolah
5)kemas rumah

It's ok....
aslkan kerja rumah saya siap.
hehehe,
nanti saya update lagi  untk story-story cite saya k..
Ilalliqa'...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...